25 Eylül 2008 Perşembe

P.P. Hammer

Demonware tarafından 1991 yılınsa piyasaya sürülen puzzle - platform oyunu...

Oyunda P.P. Hammer adlı karakteri yönetiyoruz (şaşırdınız di mi :). Oyundaki amacımız bölümlerin içine serpiştirilmiş hazineleri bulmak ve çıkış kapısına ulaşmak.
Oyunun tam adı P.P. Hammer and his Pneumatic Weapon. Oyun sırasında da en çok başvurcağımız alet Pneumatic Weapon ( Darbeli Matkap :). Bu alet sayesinde kutuları kırıp ilerleyebiliyoruz. Ancak kutuları kırarken ilerleyeceğimiz yolu önceden kestirmemiz lazım çünkü belli bir süre sonra kırdığımız taşlar tekrar yerine geliyor ve bizde o yerde bulunuyorsak ölüyoruz. Oyundaki bölümler 4 farklı şekilde dizayn edilmiş, bunlar; Rome, Egypt, Castle ve Ice. Birde bonus bölümü var. Bu bölümün dizaynı ise Lego şeklinde. Bölümlerde birçok tuzak mevcut ancak oyun boyunca aldığımız notlar bizi bu tuzaklar için önceden uyarıyor.
Oyun boyunca birçok power up alıyoruz. Bu power up'lar sayesinde daha yukarı zıplama, görünmez olma ekstra zaman gibi çeşitli özellikler kazanabiliyoruz.
Oyundaki düşmanları öldürme gibi bi seçeneğimiz yok, zaten genelde düşmanlar yüzünden ölmüyoruz kendi kendimize yaptığımız hatalardan dolayı ölüyoruz.

Oyun çok keyifli bir oyun, ancak hatırlatmak gerekir ki bu oyunda joystick kırdırtan oyunlardandır :).

3 yorum:

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

son notuna kesinlikle katılıyorum sırf bu oyun için mahlledeki atarici abimize tahtadan kol yaptırmıştım anca o zaman bitirdiğimi hatırlıyorum :)))

kutsal deli dedi ki...

bu oyunu oynayabilecegim, indirebilecegim bi yer var mi bildigin :)

eksisozluk'te bi baslikta gorunce hatirladim ve google'da arattim, bu blog çıktı :)

bana oyun lazım. final dönemindeyim, zerre umrumda değil. bu oyunu oynamadan kitap açmam, açamam.

Aras Çonkar dedi ki...

WinUAE programı sayesinde oynayabilirsin, ben genelde bu programı kullanıyorum oldukça iyi...